Carrer del Vall, 21 08221 - Terrassa

Atenció al públic de 8:00 a 18:30

93 780 29 33

CONVIVÈNCIES 2n ESO AL DELTA DE L´EBRE

Durant tres dies de juny, 15, 16 i 17, la majoria de l´alumnat de 2n d´ESO vam gaudir d´uns dies de convivència i activitat lúdiques en un marc immillorable, el Delta de l´Ebre.
El primer dia, després d´instal·lar-nos a l´hotel, fer el primer bany a la piscina i dinar, vam anar a fer el nostre bateig de vela al port esportiu de Sant Carles de la Ràpita. A la nit, abans de la competició no escrita de ´a veure qui de nosaltres dorm menys!´, vam fer una gimcana a la platja. El segon dia, el dijous, va ser el més maratonià. Vam sortir ben d´hora a fer una descoberta del Delta amb bicicleta. Durant l´aturada per dinar, vam fer una activitat anomenada experiència agrícola, on vam aprendre força coses sobre el conreu de l´arròs. Després de la tornada, una mica curta…, dutxes obligatòries i sopar. I aquesta segona nit vam ´visitar´ la discoteca… A l´últim dia vam fer piragua. Aquí tothom va poder comprovar com l´experìència és important, ja que la piragua dels profes va ser la més assetjada, però la victòria més clara en totes les batalles.
Moltes gràcies a tothom per fer que tot funcionés amb tanta harmonia.

Per veure les fotografies d’aquestes convivències, cliqueu la imatge.

Comparteix a les teves xarxes socials
Share on facebook
Share on twitter
Arxius

Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a més informació